torsdag 7 april 2016

När fel blir rätt

På denna vägg var det egentligen tänkt att vi skulle ha våra bokhyllor som vi beställde från Montana. Visionen var klar och de fanns med i moodboarden för vardagsrummet. Jag missade dock en liten detalj när jag la beställningen och det var att kolla djupet. Så istället för att få hem hyllor som var fyrtio centimeter djupa så kom det betydligt grundare lådor då jag råkat beställa hyllor som var tjugo centimeter djupa. Inte riktigt det vi hade tänkt oss till denna vägg och jag ägnade en hel helg åt att sura över detta. När jag blev på bättre humör igen så bestämde vi oss för att behålla hyllorna men istället ha dem i hallen där de verkligen kom till sin rätt. Istället beställde vi ytterligare ett likadant skåp från Asplund som vi hade sen tidigare. Så nu har vi istället två skåp på väggen som var tänkt för böcker och det innebär att jag behöver köpa mer piff. Jag befinner mig just nu i Stockholm och med mig hem i morgon kommer faktiskt något som stått på min önskelista ett bra tag som kommer att passa alldeles förträffligt just där.



2 kommentarer:

  1. Vad fint det blev med 2 likadana skåp bredvid varandra, mycket maffigare!
    Förstår att du är nöjd med både skåpen och hyllorna i hallen.
    Nyfiken på vad för slags piff du köpt i Stockholm, väntar med spänning!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  2. så fint! gillar verkligen vitrinskåpen!

    SvaraRadera