måndag 11 april 2016

Måndagens trio

Jag känner mig nästan som en helt ny människa efter en helg med massor av sol, frisk luft, långa promenader och väldigt få måsten. Har tillbringat en del tid med nära vänner som vi har lyxen att ha femtio meter ifrån oss på landet, ätit god mat och så har vi flyttat våra pioner eftersom den plats de tidigare hade kommer att vara en del av vårt trädäck. Det är häftigt att se naturen vakna till liv igen. 



Vid denna tiden på året är det fortfarande väldigt stängt och tomt på kusten. Det har såklart både för och nackdelar och alla säsonger har sin charm. Vi är iallafall väldigt glada över att Mias Sjöbod har öppnat för säsongen och där sitter vi gärna och äter lunch eller tar en kaffe på helgerna. Ett mysigt tips om ni har vägarna förbi Hälleviksstrand. 


På tal om landet så blev jag väldigt inspirerad när jag såg dessa bilder på Ikea livet hemma. Nu har jag inga Öglanstolar som står och skräpar någonstans men jag kom på en rad andra detaljer som verkligen skulle kunna få sig ett lyft med detaljer i läder. Det är roligt med vårt lantställe, jag vågar testa lite mer saker där och jag blir barnsligt stolt över mig själv när jag faktiskt gör något som jag blir nöjd med. 

2 kommentarer:

  1. Men alltså människa jag dör lite... Hur fräsch får man egentligen se ut på ALLA bilder, du inspirerar vännen!! <3

    SvaraRadera
  2. Men alltså människa jag dör lite... Hur fräsch får man egentligen se ut på ALLA bilder, du inspirerar vännen!! <3

    SvaraRadera