lördag 23 april 2016

Mina färger är blå

Vi har ett ganska tydligt genomgående tema här hemma och det är färgen blått. Förutom det mest uppenbara vilket är det blå köket så har vi något blått mer eller mindre överallt. De enda rum som inte har något inslag av blått är vårt sovrum och vårt dressingroom. Just vårt dressingroom är nog det rum som fått allra minst kärlek här hemma men det ska det bli ändring på så småningom. Förutom dessa rum så finns det nog ingenstans där man inte ser något blått faktiskt. Konsekvent som jag är så bär jag också väldigt ofta blå kläder, som till exempel på onsdagens event där Ulrika tog denna bild på Sarah Widman och mig. Marinblått och svart är en kombination som jag alltid gillat. Ett riktigt budgetfynd är de marinblå skorna som jag har på mig som jag fyndade på Mango för någon vecka sedan.




3 kommentarer:

  1. Hej!
    Saknar dina härliga inlägg med boktips, känns som du slutat skriva om det synd men önskar mig ändå mer av den sorten =) /Jess

    SvaraRadera
  2. Hej Jessica,

    Här finns faktiskt två tips http://byemmak.blogspot.se/2016/04/veckans-basta.html.

    Både den jag läser nu och den jag läste precis innan. Tyvärr har jag haft en dryg månad där jag inte haft så mycket tid att läsa så sedan jag tipsade om stoner har jag faktiskt bara läst De förklädda flickorna i Kabul samt min fantastiska väninna som jag håller på med just nu. Räkna med många boktips under sommaren.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Gillar verkligen dina bilder och ert hem, så snyggt och stilfullt!
    Ha en fortsatt fin helg :)

    SvaraRadera