torsdag 25 februari 2016

Hemma hos Johanna


Igår visade Johanna upp bilder från deras urfina lägenhet. Jag och Johanna har egentligen inte alls samma stil men samtidigt som tycker vi ofta om samma saker fast vi presenterar dem på väldigt olika sätt. Detaljer som i många hem och däribland vårt eget känns uttjatade och allt för vanliga blir i Johannas lite magiska värld unika. På väggarna hänger massa fina tavlor med personliga, och gärna marina motiv och nästa gång vi på vårt lantställe så ska jag inte glömma att ta med mig en sak som jag tänkte ge till henne. Väggarna i lägenheten är antingen målade i behagliga färger eller klädda i vacker tapet. Tapeten Willow som syns i deras hall är väldigt fin. Tapeter, detaljer och ting i all ära men finast i lägenheten är ändå hunden Hjördis. Som vanligt är jag så imponerad över att paret Bradford orkar med alla renoveringsprojekt som de ägnar sig åt och det ska bli så roligt att följa resan med deras nästa boende.  Bakom kamera stod Kristin Lagerkvist som kanske är mer känd som Krickelin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar