lördag 6 februari 2016

En lugn fortsättning av helgen


Då har jag äntligen kommit hem till min älskade make och vårt ganska tomma hus. Efter ett par riktigt intensiva dagar så är det fantastiskt skönt att tvätta bort sminket och byta om till mjuka, sköna kläder och inte behöva vara social. Att äta en fin middag som min man lagat till mig och sedan krypa ner i soffan framför en film innan jag inser att en bok i sängen är mer min melodi idag. Vilket jag ska göra alldeles strax faktiskt. 
För att i morgon är det så klart en hel del husrelaterade punkter på "att göra"-listan. Ni ska också få se en av de första sakerna som kommit till vårt vardagsrum. 

Underkläder från Lindex - Jeans och tröja HM - Nu läser jag "Jag är Malala" men på listan över böcker jag ska läsa inom kort står "De förklädda flickorna i Kabul" - När jag är hemma har jag nästa alltid Flattered på fötterna, en vana som sitter sen lägenheten då vi inte hade ett varmt, skönt golv. Ett par marinblå hade kompletterat mina svarta fint. -Jag är ingen skönhetsexpert på något sätt och använder egentligen enbart Maria Åkerbergs produkter. Efter ett tips någonstans så testade jag Exuviance Skinrise Bionic Tonic som ger min torra hy maximalt med fukt.  - En ny pläd till soffan står på inköpslistan och denna från Tell me more är himla fin. 


2 kommentarer:

  1. Spännande med v-rumsbilder!! Önskar också svarta flattered, hade beiga men slarvade med dem så de blev tyvärr fula och slitna för snabbt...

    SvaraRadera
  2. Det dröjer nog ett tag innan ni får se så mkt bilder från vardagsrummet för det är verkligen kaos där...

    Mina svarta är tyvärr också rätt slitna men jag har iofs använt dem väldigt mycket.

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera