tisdag 1 mars 2011

Städmani

Idag har jag fått en släng av städmani. städat garderober, skurat köket, dammsugit och dammat. rätt avkopplande ibland. Särskilt med musik som denna. Nu tänker jag unna mig ett glas vin och läsa nya damernas.

Min nya puff med förvaring som rymmer hårfön, plattång, locktänger och allt annat för håret. Tavlan ska bytas ut mot en större, eller en spegel.

Här tänker jag bosätta mig resten av kvällen.

I hallen får smyckena jag använder mest bo på ett kakfat. Perfekt så att jag kan ta på mig smycken i farten.

3 kommentarer:

  1. Jag har också städmani. Bästa med det är att jag ständigt måste köpa nya blommor... Köper nya snitt blommor varje helg och det är alltid ngn krukväxt som måste bytas ut..men som sagt jag älskar att rensa!! ;)

    SvaraRadera
  2. Jane: känner igen det där. Mitt tulpan och orkideekonto är stort. O snart är det pionsäsong och då blir det enormt!;)

    SvaraRadera
  3. Tänkte plantera Pioner i trädgården! Älskar också pioner!

    SvaraRadera