onsdag 16 mars 2011

Mitt nya liv dag 2

Började dagen med 40 minuters promenad i kylan. Enligt min runkeeper har jag bränt 850 cal och förflyttat mig över nio km. Det kan inte stämma. Brukar ligga på strax över 7,5 km på ca 45 minuter. ska ta exakt samma runda i morgon och se hur resultatet blir då.

Till frukost blev det två ägg och 2 skivor kalkon. Till lunch en laxsallad från Spot som min snälla kollega hämta till mig. På tal om Spot. Förr var det ett jättebra ställe tyckte jag. Nu ligger deras sallad knappt på en topp 10 i stan. Förutom när det kommer till priset för då ligger de högt. Tråkigt när ställen börjar slarva med råvarorna. Det blir aldrig bra.  Just nu ligger Larssons på amiralsgatan väldigt bra till på min salladstopp. 

Ska se hur resten av denna dagen går då jag ska jobba länge för att sedan köra en kompis till flygplatsen. Därefter ska jag hem till Louise och då får jag se hur bra karaktär jag har.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar