lördag 12 mars 2011

En dag på stan

Idag har gjort massa saker. Ätit god frukost hemma med bröd från Boulangeriet och tidningsläsning. Assisterat vid en fotografering för ett omslag till ett projekt på jobbet. På bilden agerar jag påshållare men  min egentliga roll var modellmamma. 

Efter det var det att njuta av solen på Mello och sen blev det lunch med finaste Frida och hennes föräldrar. Dessvärre så var det fullt på alla ställe vi ville äta på så vi hamnade på Greekway på Södertull. En gång i tiden hade Greekway ok grekisk snabbmat. Det har de inte nu. Hamburgaren som tidigare kändes fräsch var nu oerhört sunkig. En himla tur att sällskapet var trevligt.

Avslutade dagen på stan med ett glas vin på gamla checkpoint som nu hette något med Drum. Nu har vi handlat massa ost och tillbehör inför kvällens Mellofinal med goda vänner här. 


Påsbärare på en fotografering. 

5 kommentarer:

  1. Han som har greekway är en riktigt tölpaktig företagare. Inte gästvänlig och visst är maten kass. Vägrat dem i 3 år nu /C

    SvaraRadera
  2. Jag vägrar egentligen oxå det men vi hade en hungrig 1 åring med oss.. Ibland har nöden ingen lag.

    SvaraRadera
  3. Usch ja det matvalet tar vi på oss.... Jag tänkte faktiskt på Mc men trodde aldrig jag skulle få med er på det hahahahaha... Ses kanske på loppisen sen, kramar

    SvaraRadera
  4. När ska ni å loppisen? Ring oss sen!!! Puss

    SvaraRadera