torsdag 17 mars 2011

Mitt nya liv dag 3 - fortsättning

Nu tror jag att jag kommer att få lite backning. Inte för att jag ätit något onyttigt utan för att jag ätit helt för lite. Har varit på gymmet och fått bekräftat hur fel jag tränar. Hur kan det vara så svårt att andas rätt, egentligen? Det ska det bli ändring på. Min högsta önskan är att jag ska lära mig att uppskatta gymmet. Mina morgonpromenader ger min energi och sätter en bra prägel på dagen men gymmet. Det är för mig ett måste och jag får kämpa mig dit. Någon som har några tips till mig?

Dessvärre orka jag inte fixa någon vettig mat när jag kom hem så en väldigt omatig sallad bestående av babyspenat, tomat, avocado, några ensamma skivor salami och champinjoner fick agera middag idag.

Jag behöver faktiskt er hjälp med bra träningslåtar. Kom igen. Denna lista behöver utökas. 

2 kommentarer:

  1. Du kanske kan hitta några låtar här: http://open.spotify.com/user/helmal/playlist/5SsIqWpLFZiwx8Q6EeJ6cx

    SvaraRadera