onsdag 16 mars 2011

Inspiration för att hitta motivation

Sitter på kontoret och jobbar undan lite. Känner dock att jag har lite svårt att koncentrera mig. Kan bero på att jag börjar känna mig hungrig. Istället för att slösurfa recept som jag brukar göra när jag behöver nya krafter att ta tag i listan som ligger framför mig så surfar jag efter snygga väskor.

Är inget större fan av väskor med för mycket detaljer eller stora logotyper. Jag köper väskor efter skinnet och jag tänkte även börja köpa väskor efter hur praktiska de är invändigt. Min Bay´s är inte den mest lättorienterade väska direkt men det gör inget för skinnet är magiskt. Ett märke som har väskor helt i min smak men som inte är så otroligt vanliga än är danska Decadent. En stil som tilltalar mig oerhört och relativt bra pris. En utav dessa hade gärna fått flytta hem till mig.

     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar