tisdag 29 mars 2011

Mitt nya liv vecka tre

Det har varit lite mindre rapporter gällande mitt nya liv men jag har inte gett upp än. Däremot så har jag en hälsena som jag inte är superbra kompis med så det blir inte lika mycket promenader på ett par dagar. Annars så är jag inne i en mindre hardcore period. Inga kolhydrater har jag hållt mig till i veckorna dock har helgen fylld av synd. Min frukost består av keso med massa bär, lunch sallad och middag tex idag blev kycklingfilé och sallad. Den största anledningen till att jag inte är hardcore just nu är att jag bor hos mina kusiner som är i tonåren allihopa. Jag är inte helt tillfreds med att lära dem den hårda vägen. Känns som om deras omgivning är tuff nog med alla krav och ideal. Jag behöver inte spä på utseendekraven när jag är här. Faktiskt. Dock försöker jag smitta av mig gällande vikten av en sund kost med ordentliga råvaror och mängder av grönsaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar