måndag 7 mars 2011

Lite lunchreflektioner

Numera består mina luncher allt som oftast av hämtsallad. Förra veckan bjöd dock på två fina luncher.


Stekt fläsk med löksås på Johan P. Jag brukar ju vara av åsikten att man ska äta det som huset är bäst på vilket i detta fall borde bli fisk. Körde ett wildcard här och det var riktigt, riktigt bra.
Dock brukar Johan P alltid vara bra så jag blir ju inte förvånad.


Vårrullar på Hai i fredags. Hai brukar inte tillhöra mina favoriter. När det kommer till sushi så är de ovärdigt dyra till vad du får och gällande de övriga rätterna så är det inget som imponerar på mig. Dock var denna lunchen över förväntan. Kan de kunnat hålla samma klass kvällstid till rimliga priser så hade jag nog spenderat mer tid på den restaurang som ligger på krypavstånd från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar