söndag 13 mars 2011

Inte riktigt som jag hade tänkt mig

Loppisen var en total besvikelse. Kom dock hem med tre tavlor. Kanske inte för att de var så himla fina men de kostade 10 kr styck så det kändes som ett fynd. Tror att jag vet vart jag ska ha dem dock. 

Efter loppisen så satte jag in min kvinnliga list. Jag hade ett mål att vi skulle åka till Ilva och Ikea. Att få med pojkvännen på det en söndag är i stort sett omöjligt. Så jag sa att jag behövde åka till Bauhaus för att köpa sprayfärg. När vi väl var ute på Svågertorp så tyckte jag att vi kunde börja på Ilva och så här långt gick det bra. Det var när vi gick in på Bauhaus och jag menade på att när vi varit på ett byggvaruhus som rent logiskt måste vara pojkvännens val av butik så måste jag få välja nästa, dvs Ikea. Detta gick inte hem. Så jag fick gå på Bauhaus helt i onödan. 

Vi hamna på Bullen för att äta deras köttbullar istället. Undrar om det finns några goda köttbullar än Bullens i Malmö? Jag är tveksam. Jag är tveksam till om det finns godare köttbullar någonstans.

Världens bästa köttbullar på bästa Bullen.

Jag hade sett ännu gladare ut om jag fått åka till Ikea. 

1 kommentar: