onsdag 23 mars 2011

Rosa uppmuntran

Hemma efter en väldigt lång dag. Energinivån är nere på noll och jag orkar knappt röra mig. Vad jag förstår så kommer jag att må bättre i morgon. Hoppas verkligen på det då en heldag med kunder och kollegor i branschen står på schemat när årets reklamdag går av stapeln. Energi kommer att behövas.

Ägnar kvällen åt att fixa mina naglar lite provisoriskt då jag var tvungen att ändra min nageltid och de går på lite övertid. Ogillar skarpt när mina naglar inte är fina då jag tycker att händer säger väldigt mycket om en person. För att muntra upp mig själv och skynda på våren lite är det OPI Strawberry Margarita som får agera räddaren i nöden.


Färgen ser lite konstig ut på bild men den är riktigt rosa. 
Reflektionerna blir även de något märkliga på bild. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar