torsdag 4 augusti 2011

Målsättningar och att vara för tidig

Uppdateringarna här lyser med sin frånvaro. Denna veckan går helt enkelt i andra tecken än hemmafix, bloggande och massa måsten. Det kommer att bli ledorden för hela hösten. Det och fullt ös på jobbet. Har tagit ett par timmar i dag och gått i genom mail, svarat på vissa saker som måste få svar, kollat i genom min kalender och bara försökt få lite struktur. Jag vet ju knappt vilken dag det är nämligen. I morgon förmiddag ska jag sätta mig ett par timmar och sätta upp mina mål för hösten. Både privata och yrkesmässiga. Känns som ett bra sätt att kickstarta denna höst. Därefter tänker jag ta en fantastisk sista helg på semestern fylld av festligheter på landet.

Har även beställt lite käder. Hur kan det komma sig att så fort almanackan visar Augusti så blir jag sugen på en bränd färgskala, kavaj, jeans och att vara mer klädd? Trots att jag fortfarande bor i shorts, skira klänningar och bikini? Precis som att jag i April vill ha ballerina skor även om termometern säger något helt annat. Undrar om inte just det att uppskatta här och nu ska få stå med på mina målsättningar inför hösten.

HM
HM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar