fredag 5 augusti 2011

Lånfrukost och en hälsning till Arla.

Långfrukost en mulen dag är en perfekt start på dagen. Svenskan i pappersform, sydsvenskan i ipad, gott bröd, frukt, hemmagjord smoothie och hinkvis med kaffe. Efter en sådan start kan knappast denna dag gå fel. Tänk om jag inte hade varit så morgontrött utan gått upp tidigt för att både hinna vara ute och gå och äta frukost hemma på morrnarna, vilken superb start det hade blivit. Dessvärre äter jag nästan alltid frukost på jobbet framför datorn. Kanske en annan sak som ska få vara med bland höstens målsättningen?

Jag har föresten en hälsning till Arla. Ni säljer en yoghurt som heter Dröm och där finns mina favorit smak kokos. Dock går det inte att få tag på endast kokos smaken utan ni envisas med att blanda med massa andra smaker så att jag måste köpa fyra stycken. Kan ni sluta upp med det och låta mig välja vilken smak jag vill? Helst vill jag gärna ha kokos yoghurt i litersförpackning oxå och helst i varierande fetthalter.  Jag hade blivit väldigt glad då och de pengarna ni förlorar på att jag nu tvingas köpa fyrpack kommer ni få tjäna in på en väldigt nöjd konsument. De dyraste kunderna är ju de missnöjda. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar