tisdag 9 augusti 2011

Försvunna gummiband och tidiga morrnar





1 1/2 dag på kontoret och mitt skrivbord ser redan ut såhär. Jag har i alla fall full koll på varför jag aldrig hittar gummiband hemma när jag behöver dem. De ligger ju här.  Är väldigt nöjd med mina nyinförskaffade skrivböcker från bookbinders. Min Orkidé som var så fin får faktiskt inte vara med på bild nu när den saknar blommor och ser helt ledsen ut.

Varför det står en cola på mitt skrivbord idag har en väldigt enkel förklaring. 3.50 vaknade jag i morse och var pigg. Efter att ha försökt somna om en stund så fortsatte jag läsa "jorden de ärvde" av Björn Af Kleen. När klockan var 5.45 så drog jag på mig träningskläder och gick ut på en promenad istället. Därför cola och sex koppar kaffe. Alla anledningar är bra utom de dåliga väl?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar