fredag 4 oktober 2013

Veckans triss

Granit startar webbshop och det är ju kul då jag anser att granit har ett sortiment som förtjänar bättre spridning. Så nu kan man handla deras smarta förvaringsprylar och fina burkat till exempel på nätet. 

Bild från Happy plugs
Jag erkänner. Jag har blivit en sådan tjej på gymmet som matchar allt. Detaljerna på byxorna ska matcha linnet, skorna, mobilhållare och helst hörlurar. Dessa har jag redan i rosa och orange och sen har jag större hörlurar i cremevitt och blått från Urbanears. Ett par Happy plugs i guld och träningen blir ännu roligare. Jag tillbringar ju en hel del tid på sats så jag är väl värd alla tillbehör som gör min svettiga tillvaro på gymmet roligare?

Mina favoriter från kollektionen som släpps den 4 november
Idag släpps Matthew Williams kollektionen för Lindex Jag hade tillträde till VIP-rean på nätet igår men jag hittade inget som jag riktigt fastnade för. Nu är jag kanske inte riktigt målgruppen eftersom min älskade sambo väldigt ofta frågar mig vad färg och mönster gjort mig för ont. Och just färg och mönster känns ju som ledord för kollektionen. En kollektion som jag däremot ser väldigt mycket fram emot är Isabel Marant för HM. Den ser väldigt fin ut och här fungerar mönster även för mig. Sen måste jag hålla med Frida Fahrman om att kollektionen nästan är för bra. För mycket av det som är Isabel Marants karaktäristiska signum. Jag anser nämligen inte att det är en mänsklig rättighet att alla ska kunna köpa allting. Det är ju lite av det som är tjusningen med att spara till något som man verkligen vill ha. Och lite av den tjusningen försvinner när spridningen blir för stor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar