måndag 14 oktober 2013

Veckan som gått

Att börja dagen med grötfrukost på Waycup med trevligt sällskap kallar jag en god start - Att hänga på Zetterbergs och njuta av vackra klänningar med annat grymt sällskap är en strålande sysselsättning när regnet öser ner utanför - Om man ska åka till Stockholm med 6.40 flyget så får man göra vad man kan för att förgylla morgonen. Till exempel klä sig som ett paket - Besökte Broms när jag var i Stockholm. Väldigt snyggt, väldigt populärt, väldigt gott - Den fantastiska gårdskycklingen modell XS är jag sugen på att göra en variant på hemma - Jag tröttnar aldrig på att fotografera hösten när den är så vacker som den är just nu. Här på väg till hotell Skeppsholmen i Fredags morse - På Hotell Skeppsholmen så serveras det väldigt god lunch. Här lax med bland annat hasselnötter - I lördags besökte jag och Henrik Kville Saluhall. Väldigt besvikna över att det var helt för mycket kristallkrona och färsk hummer och för lite udda, roliga livsmedel - Igår besökte jag Sjöklint agenturer för att fynda på deras utförsäljning och idag bär jag en laxrosa tunn dunjacka från Twin-set. En ny klänning från Hoss hänger också i min garderob.

Samtliga bilder kommer från min instagram @byemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar