torsdag 24 januari 2013

Som små lätta moln


Efter att jag sett bilder på bomullskvistar på Fridas blogg förra veckan så har jag inte riktigt kunnat släppa det. Det är uppenbarligen inte det enklaste att hitta har jag förstått men nu står de hemma hos oss. De kom från Holland till Blomrum i morse och står de så fint på bordet i hörnan. Hoppas att sambon ger dessa högre betyg än mina fina lärkträdskvistar som han fick leta efter en hel dag. Han kollade sedan på dem och konstaterade "döda pinnar med kottar på". Han förstod inte riktigt tjusningen i döda pinnar med kottar helt enkelt. Förhoppningsvis uppskattar han pinnar med fluffiga bomullstussar mer. Största tacket till Frida som väckte begäret till bomullskvistar men även såg till att jag fick tag på dem också. Och till blomrum som löste det så fort. 



2 kommentarer:

  1. Fick du beställa dessa? Var det dyrt? Jag är med sugen!! Dessa håller sig väl i evigheter antar jag :-)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag fick ett tips av Frida (trendenser) att hon hade beställt och jag ringde snabbt dit och la undan ett par till mig oxå. jag köpte 3 kvistar och betalade typ 80 kr st tror jag. Dessa står inte i vatten så jag misstänker att dessa står så länge jag vill...

    SvaraRadera