söndag 13 januari 2013

Sköna Söndag



Igår blev det bio, middag och examensfest för en kompis som precis blivit läkare. Trots att jag en vit månad och alltså inte dricker något så blev det ganska sent och det blev en oplanerad men välbehövlig sovmorgon för mig idag. Vaknade inte förrän strax efter klockan 10 vilket är väldigt ovanligt. Frukost och sen gymmet för min del och resten av dagen ska gå i ett väldigt långsamt tempo eftersom den kommande veckan kommer att gå i ett rasande tempo. Hoppas att ni har en fin Söndag. 



5 kommentarer:

  1. Så snyggt! Låter som en behaglig söndag! :)

    SvaraRadera
  2. Hej tjej! Kommer du vara i Stockholm i veckan. Jag jobbar där måndag - fredag. Får man fresta med middag eller alkoholfria drinkar eller en tur till Formex-mässan? Vore kul med sällskap.

    SvaraRadera
  3. Frida: Tyvärr har jag inte möjlighet att åka upp. Har helt för mycket att göra så jag kör en Göteborg - Helsingborg - Malmö - Göteborg - Uddevalla - Göteborg denna veckan. Annars hade det varit supertrevligt! Och det är ju perfekt för dig och mig att umgås nu eftersom vi kör alkoholfritt båda två. Men lunch / middag veckan därpå? är du i Göteborg då?

    Kram!

    SvaraRadera
  4. åhh ser ut som e n mysig frukost

    hoppas din vecka börjat bra. Här är ok fast trött kram

    SvaraRadera
  5. Ullie: Jo, veckan har börjat i ett rasande tempo. Den där tröttheten börjar kännas mer som en hygienfaktor. Hoppas att du får lite mer energi så småningom!

    Emma

    SvaraRadera