tisdag 8 mars 2016

En outfit inför våren

Nu är det ju enligt mig ett bra tag kvar till bara ben. Jag ser en del på instagram och bloggar som redan nu har på sig kjol eller klänning utan strumpbyxor och jag fryser bara jag ser det. Eftersom jag också är allergisk mot hudfärgade strumpbyxor så finns det en mellanperiod som väldigt snart infinner sig där jag faktiskt inte bär kjol och klänning alls. En period då svarta strumpor känns lite mörkt och bara ben lite för tidigt. 

Denna outfit hade jag kunnat tänka mig när våren är här. Kjolen kommer från Mango och har den där svåra längden som jag gillar i teorin. I praktiken hade jag troligtvis kapat den så att den hamnat precis ovanför knäna, Randiga toppar kan jag aldrig få nog av och denna kommer från Gina. Jackan kommer från Wera, väskan Sophie Humle och solglasögon från Anine Bing. De silvriga skorna som jag troligtvis när allt kommer till kritan hade bytt ut till ett par pumps kommer från HM, halsbandet Jane Koenig och nagellacket är givetvis från mitt favoritmärke Essie.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar