torsdag 18 april 2013

God morgon och tack


Översta bilden hittade jag i en inspirationsmapp. Den nedre bilden: ByEmma
Klockan är strax efter sex och jag inväntar mitt flyg till Stockholm som går om en stund. Jag är glad att min klocka inte ringer 05.00 varje morgon. Inte för att jag är exceptionellt morgontrött men detta är lite för tidigt även för mig. Även om jag brukar säga till Henrik att jag gillar att ha många timmar på mig att fånga dagen så inser jag att det inte finns jättemycket att fånga så tidigt på morgonen. Faktiskt.

Men ha en fin dag. Och tack för alla fina mail och kommentarer både här och på instagram. Ni anar inte hur mycket det värmer. Ni skriver att jag peppar er. Jag hoppas att ni förstår hur mycket ni peppar mig också. Så tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar