måndag 5 november 2012

Vänner och tema

I Lördags hade vi temafest. Huvudbonad och drinkar. Det är bra tema det. Alla paren ansvarade för en drink och det var allt från champagnedrinkar till hotshosts och Daquaris. En bra kväll helt enkelt. En bild på min djuriska outfit kommer här. Ser ni att jag även har svans. Den hade jag väldigt, väldigt roligt med.

Jag har bott i Göteborg i drygt fyra månader och jag trodde aldrig, i min vildaste fantasi att jag på så kort tid skulle hitta så fina vänner i denna staden. Vänner som tagit emot mig med öppna armar och verkligen bjudit in mig. Det är ingen självklarhet. Det är heller inte helt enkelt att träffa folk eftersom jag faktiskt jobbar ensam i Göteborg. Men ändå så är kalendern fulltecknad av aktiviteter med alla nya vänner. Och det är fantastiskt. Och jag trivs väldigt bra i min nya hemstad.

Nä, nu ska jag springa iväg till gymmet. Någon form av cykling där man ska jaga sin puls står på schemat. Det låter onekligen avsevärt mycket bättre än bodycombat för på en cykel sitter man fast och ska inte göra massa steg och kombinationer. Beach 2013 nu kör vi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar