tisdag 11 oktober 2011

För att jag är värd det



Körde hem från Göteborg för att jag behöver jobba i morgon. Mår betydligt bättre idag men har verkligen inga krafter. Var till och med tvungen att stanna i Halmstad för att sätta mig och ta en kaffe. Förstår inte hur jag kan vara så otroligt orkeslös. Nog för att jag har något konstigt i kroppen men man brukar kunna tänka bort det.

Hur som helst, när jag äntligen kom hem så kände jag att jag var värd härliga blommor från finaste blomsteraffären Anna Gouteva. Har ni inte besökt butiken och har möjlighet. Gör det. Malmös bästa blomsteraffär som nu två år i rad bland annat fått göra min midsommarkrans. 

Nu pryder dessa härliga hortensiakvistar mitt matbord och jag ger mig själv ett plus i kanten för att jag börjar bli riktigt våglig när det gäller blommor. Inte bara vitt och svagt vintagerosa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar