lördag 15 oktober 2011

Höstens utmaning

Vilken start denna lördag. Började med en timmes powerwalk och sedan en timmes bodybalance. För er som känner mig så blir ni nog väldigt förvånade. Emma på bodybalance, Emma som varken har balans eller koordination. Det stämmer att jag saknar dessa egenskaper och jag är heller inget vidare på avslappning men ibland måste man utmana sig själv och detta var en utmaning, minst sagt. Men jag tror att det ska bli min hösts stora utmaning för det måste gå att träna upp. Så nu ska jag gå på Bodybalance minst en gång i veckan och om inte det ger resultatet så jag verkligen ett hopplöst fall. 

Nu är det dags för en härlig smoothie och dagens tidning innan jag tänkte slå min goda vän Jennie en signal. Känner att jag är sugen på en Frida dos, hennes magiskt söta dotter.

Smoothie gjord på kokosyoghurt, färska hallon, banan, lättmjölk och citron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar