torsdag 16 augusti 2018

Shopping på andra sidan sundet

När vi var i Danmark förra veckan så fick det följa med några shoppingpåsar hem. Typisk Emma-shopping bör tilläggas. En ny kudde med Libertymönster, boken som jag bloggat om tidigare och som jag nu köpte av en av författarna i hennes fina butik. I Hornbæk så köpte jag vasen i den butik som jag tidigare tipsat om. Dahliorna i vasen kommer från trädgården och resten köpte jag i blomsteraffären tidigare idag. Idag har jag också höstfixat mitt hår. Solblekta längder är nu ersatt av mörkbrunt, betydligt kortare år. Jag gör mig verkligen redo för att börja jobba om tio dagar. 



3 kommentarer:

  1. Så fint ni har det!

    SvaraRadera
  2. Underbar blogg, inspiration och ny inredning! Detta gillar jag!

    Hälsningar, Daniel
    www.ny-inredning.se/

    SvaraRadera
  3. Saknar dina blogg-inlägg! Finaste bloggen �� Cecilia

    SvaraRadera