fredag 20 maj 2016

Viktigt

Idag lanserar Ikea sin kollektion Viktigt. Bakom kollektionen står glasformgivaren och keramikern Ingergerd Råman tillsammans med Nike Karlsson och Wiebeke Braasch och mina favoriter är föga förvånande några produkter i glas. Undrar om jag kan övertala min make att köra förbi en Ikea här i Stockholm i morgon innan vi åker iväg till Yasuragi med ett stort gäng vänner. Nu är nämligen de där hyllorna beställda vilket innebär att jag snart kommer att ha ännu mer plats att fylla med fina saker.


2 kommentarer:

  1. Jag var på plats kl tio imorse:))
    En stol hade jag i sikte och så blev det även vita runda uppläggningsfat.
    Ursnygg kollektion säger jag!
    Ha en fin helg!
    Kram anna

    SvaraRadera
  2. Hela kollektionen är underbar! Hoppas du lyckas övertala honom:)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera