måndag 16 maj 2016

Mina färger är blå


I morgon bär det av till Stockholm där jag ska tillbringa resten av veckan. Mycket jobb står på agendan och däribland vår årliga vårfest i morgon. Förra året lyckades vi pricka in Mando Diaos allra sista spelning så jag undrar vad morgondagen kommer att bjuda på. 
Förutom jobb så ska jag bland annat testa Farang och till helgen är vi ett stort gäng som ska till Yasuragi på spa. Under tiden som kvällens middag puttrade på spisen så passade jag på att måla mina naglar i två olika färger. Ett stylingknep som jag lärt mig av Emilia De Poret i min favoritpodd, Säker stil. Jag testade det förra veckan men då hade jag lite fel nyanser som inte alls matchade till min klädsel så idag har jag verkligen tänkt till så att jag ska matcha morgondagens outfit. Jag ska alltså gå på fest helt klädd i ljusblått för andra gången inom loppet av en vecka och det är inte ens samma kläder. Ingen kan säga att jag inte anammar färgen blått på alla plan. 

Lacken jag använder är Essies Sand Tropez och Cocktail Bling och som toplack använder jag Seche Vite som gör att lacket torkar hur snabbt som helst. 

1 kommentar:

  1. Så snyggt! Säkerstil podden är en favorit även för mig! :)

    SvaraRadera