fredag 8 november 2013

Fredagsbilden


Jag befinner mig i Stockholm även idag men i kväll när jag kommer hem så tar jag en väldigt välbehövlig helg som förvisso är ganska fulltecknad med aktiviteter. Nästa helg befinner vi oss på sydligare breddgrader för en weekend och då kanske just dessa smycke får följa med. Eftersom jag sällan bär några andra smycke än halsbandet jag fick av Henrik förra året i julklapp så passar det mig att ha ett fåtal stora smycken. En maffig coctailring livar onekligen upp vilken outfit som helst och ett stort halsband passar ypperligt till den enkla toppen och en snygg kavaj. .Halsbandet kommer från Zara där man ganska ofta har väldigt fina stora statement-halsband till budgetpriser. 

Ha en riktigt bra avslutning på arbetsveckan och en förträfflig inledning av helgen. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar