söndag 25 januari 2015

Origami with Sandberg

Jag är ju inte en person som definierar mig som varken färgglad eller någon som tar ut svängarna med mönster. Det är nog en anledning till att former, strukturer och detaljer ofta är det som fångar mitt intresse. Det gäller både kläder där jag till exempel har en uppsjö av den lilla svarta, alla detaljer som gör var och en unik.

Det är därför inte alls särskilt underligt att origamitrenden tilltalar mig. Eftersom jag inte är den pyssliga typen så njuter jag gärna av andras alster och denna veckan har jag njutit av vackert pappersarbete skapat av Up The Wooden Hills som hon gjort av tapeter från Sandbergs. Inspirerande och jag önskar att jag hade ett uns av hennes förmåga. Jag tycker också att det är himla roligt när man använder saker till mer än vad det egentligen är till för. Tapeter har onekligen många användningsområden. Se fler bilder på instagram #origamiwithsandberg

Sandbergs som för övrigt lanserat sin nya kollektion New York i veckan när de varit på plats på Déco off i underbara Paris.




Bild 1: Up the woodenhills Bild 2: Sandbergs 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar