onsdag 21 januari 2015

Bragevägen 19

Via Seventeendoors som kan vara bloggvärldens bästa hemnetspanare så hittade jag denna otroligt fina lägenhet som är till salu via Per Jansson just nu. Även om jag ofta tycker att de väldigt trendiga objekten är fina så är detta en stil som jag tycker mycket om och som överlever år efter år. Detta är inte en stil som jag alltid gillat men efter att ha kompromissat en del med min blivande man så har jag insett att allt inte måste vara vitt och stramt. Och att det är blandningen som skapar det personliga hemmet. Det jag främst gillar med detta hemmet är den harmoniska färgskalan och den inbjudande känslan. Ett hem att vilja komma hem till.





Per jansson via hemnet

3 kommentarer:

  1. Nämen, det var den bästa komplimangen på länge!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Emma, min lägenhet ligger ute till försäljning snart!
      Mvh Eva Mähler Decor Interiör & antiques

      Radera