torsdag 29 januari 2015

HM home Spring light



HM Home släpper sin nya kollektion Spring light med tillhörande inspirerande bilder idag. Idag släpptes det en hel del nyheter i deras webbshop och via inredningshjälpen fick jag veta att bilderna är stylade av Lo Bjurulf och fotograferade av Marcus Lawett. Som vanligt tycker jag att HM home levererar en del riktigt fina produkter. Bland annat de fina askarna i trä och glas/metall och en hel del prisvärda kuddfodral och handdukar. Det verkar som en del av produkterna som syns i bilderna inte landat i webbshopen än men av de produkter som finns att köpa idag så syns mina favoriter i collaget. Vad som redan ligger i min varukorg? Den svagt rosa vasen, asken i trä/guld och ett galet prisvärt doftljus som är värt att testa. 

Jag undrar när det är dags för HM home att börja sälja belysning. De visar en hel del fina lampor i sina pressbilder nämligen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar