torsdag 15 januari 2015

Odengatan 35

Att Lotta Agatons lägenhet som nu ligger ute till försäljning kommer att bli veckans mest ombloggande hem är självklart. Och välförtjänt. Förvisso har lägenheten i sig onekligen alla attribut som i alla fall jag drömmer om men den är även väldigt smakfullt inredd utan att för det bli ängslig. Kakelsättningen och fläkten i köket är så himla fint och även om jag misstänker att när min sambo ser detta kommer tycka att det är lite väl vitt så tycker jag att rummet som helhet är väldigt fint. Mina favoritrum är matsalen och vardagsrummet och när jag ser hennes matbord så kanske jag inte känner för att måla om vårt svarta matbord längre utan bara göra det matt. 

Lägenheten som är 186 kvm och kostar 14 475 000 kr säljs via Alexander White och här hittar ni samtliga bilder. Bostadsporr när den är som allra bäst. 





Alexander white via hemnet

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Håller med både om att det högst troligt kommer bli veckans mest ombloggade lägenhet och att det är väldigt välförtjänt! Såå fin!

    SvaraRadera