måndag 22 december 2014

Sista minutenklappar

Min önskelista i år har varit väldigt begränsad och när Henrik frågat vad jag önskar mig så har jag mest tjatat om denna sopkvast eller en sophink från Vipp och att önska sig städattiraljer är visst inte ok har jag nu förstått. Så med det i åtanke och att det säkert finns fler som har några klappar kvar så kommer här lite tips som jag gärna hade fått under granen. Eller gett bort.

Vasen klong är himla fin och denna rektangulära variant känns enkel att placera och är väldigt fin. Kudden Athen från Nina Kullberg hade passat väldigt bra i vår soffan bland massa andra kuddar i blått och vitt. På tal om blått så behöver jag en ny vattenflaska till gymmet och Bkr-flaskorna i glas omslutna av silikon känns som om de kan bli en ny favorit. Plädar kan jag inte få för många av och denna mjuka variant i baby alpacka från Elvang känns som om det skulle kunna bli en given favorit kyliga kvällar på soffan. Att hålla efter mina skor är inte riktigt mig starka sida. Kanske det skulle vara enklare med ett fint set med skovård? Grytunderlägg är faktiskt något vi behöver och dessa i marmor från Muuto är fina.


1 kommentar: