onsdag 10 december 2014

Jul i vårt hem


Jag är fullt medveten om att jag är orimligt tidigt ute men redan till första advent så stod denna minigran pyntad och klar hemma hos oss. Jag tycker om att vara tidig ute när det kommer att julpynt. Av den enkla anledningen att jag innan nyår vill fylla vårt hem med krispiga tulpaner och växter som andas vår istället för jul. Så för att jag ska kunna julmysa ordentligt fram tills jag tröttnar på det så är jag gärna tidigt ute. Årets gran är lagom stor att rymmas i en förvaringskorg modell större och pyntet är en blanding av svenskt tenn, Ikea, Åhlens och Design house Stockholm

Granen har jag köpt på blomsterlandet och är ett tips om man inte riktigt känner att man orkar, eller har plats för en stor gran med julgransfot och hela baletten. 





2 kommentarer:

  1. Men vilken söt liten gran Emma!

    Kram Anette/Inredningshjälpen

    SvaraRadera
  2. Åhh. en sådan gran skulle ju passa i vårt lilla hem. Mannen vill ha en, sedan vill han göra ett pepperkakshus. Han är mer traditionell än jag.
    Kommer det ett pepparkakshus hos dig även i år? Älskar anekdoterna kring dem.
    kramis

    SvaraRadera