söndag 21 december 2014

Ikea 2015

Innan julledigheten så fylldes mailen av mängder av nyheter som landar i butikerna i början av nästa år. Det passar mig väldigt bra då jag redan nu känner mig ganska redo för att kasta ut julen. Jag tycker väldigt mycket om adventstid men för min del så skulle jag gärna åka iväg över själva jul och nyår då det för mig mest är förknippat med stress, höga förväntningar och en känsla av att vad man än gör så blir det lite fel. Hur som helst. Ikea passade på att skicka ut ännu fler nyheter som landar i varuhusen i Februari. Min favoritprodukt är bordet Grebbestad/Ryggestad i svartmålad massiv furu som syns på nedre raden till höger och vänster. Hade de funnit i vitt så hade jag kunnat tänka mig att ha det hemma. Även Risatop rullvagn är fin och skulle kunna vara ett alternativ i vårt kök då jag är på jakt efter något liknande. Nytt inför nästa år är även det flexibla förvaringssystemet Valje som kommer i tre olika färger och mängder av olika utförande. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar