söndag 4 augusti 2013

Nu stänger vi semesterbloggen


Sista semesterdagen och den har vi tillbringat med goda vänner ute på landet. I morgon är det dags att återgå till rutiner och sätta igång hjärnan igen. Jag gillar att komma tillbaka till jobbet efter semestern. Mailen är rensad och jag står redo att möta höstens utmaningar. Och sen ska jag inte sticka under stolen med att jag gillar rutiner och en välplanerad kalender. Vårt hem ska fixas, träningen ska justeras för att passa min nya fas och agendan på jobbet är diger. Sen får bloggen sluta vara en utflyktsblogg och kanske är det i höst som jag väljer ett fokus för den här bloggen? Just nu känns den mest spretig men jag kan inte riktgit välja vilket fokus jag ska satsa på. Eller om jag ska låta den falla under lifestyle epitet?  Men först så ska vi njuta av Augusti på bästa möjliga sätt. 

Bilderna här kommer från en solig dag tidigare i veckan som vi tillbringade på Klädesholmen. En av mina favoriter i Bohuslän. En av många bör jag nog tillägga. 



4 kommentarer:

  1. Så fin du är Emma!

    / Anna L

    SvaraRadera
  2. Låt bloggen vara precis som den är, blandad kompott o vackra bilder!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar bloggen som den är! Så härligt att kunna bli inspirerad både gällande heminredning och träning och mat. Kan du inte skriva en inlägg om träningskläder?!

    SvaraRadera