söndag 17 februari 2013

En liten bit av himmeln

Det råkade visst bli ett par dagars bloggpaus. Jag har haft fullt upp med att njuta av fantastisk mat och en natur som gör en mållös. Vi har tillbringat de senaste dagarna i Fjällnäs uppe i fjällen och dessa dagar har förutom konferens innefattat ett par timmars skoterfärd i en miljö som känns surrealistisk på så många sätt, isskulptering, afterski, isvaksbad, spa, lekar, galet många skratt och förstklassig mat med de bästa kollegorna man kan tänka sig. Allt detta i en miljö som är så slående vacker. Så orörd och lugn. Och åter igen slår det mig att jag måste bli bättre på att upptäcka vårt eget land. Som rymmer så många olika världar. Alla så vackra på sitt helt egna sätt. Just den här känns som en liten bit av himmeln. 


















Samtliga bilder förutom den nedersta är tagna av mig. Den nedersta kommer från härifrån. 

6 kommentarer:

  1. Emma, så härligt det ser ut! Superfina bilder!

    Kram Anette/ Inredningshjälpen

    SvaraRadera
  2. Hej Anette! Det var helt fantastiskt vackert! O de som bodde i rummet mitt emot oss hade med sig sin hund. Så man får ha hundar med sig dit!!!!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder, verkligen! :)

    http://fannyhenricson.wordpress.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket Fanny! Dig har jag hört talas om!;))

      Emma

      Radera
  4. Helt galet snygga bilder! Fin blogg du har som jag nu följer på Bloglovin!

    SvaraRadera
  5. hej Erika! Tack så mycket! Vad roligt att du hittat hit!

    SvaraRadera