lördag 14 januari 2012

Lite svar


Började denna dagen med en lång, härlig promenad, utrustad med grym musik i hörlurarna och vikter vid anklarna för att få bättre effekt. Efter en god frukost så är det snart dags att ta tag i denna dagen på allvar. 

Jag har fått en del frågor av er och jag kommer att besvara dem allihopa i olika inlägg. En del av er som läste min gamla blogg undrar vad jag jobbar med idag. Jag jobbar idag som Key Account Manager på Sydsvenskan, dvs sitter med våra största kunder på annonssidan. Jag började på sydsvenskan för 3 1/2 år sedan som säljare och bytte tjänst för ca 1 1/2 år sedan. För er som följt mig tidigare vet att jag började på sydsvenskan direkt efter mina studier på IHM Business school. Innan IHM har jag bland annat läst projektledning, retorik och juridik på Malmö Högskola. 

Nu är det dags för mig att klä på mig och ta med pojkvännen ut på äventyr. 
Ha en fin dag, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar