tisdag 10 januari 2012

Klockan tickar

Vad denna kväll försvann snabbt. Tvätt, promenad, städning och sen var klockan elva. Ska nödfixa mina naglar då jag inte kan gå på möte i morgon med avskavda naglar och sen hoppa i sängen och läsa ut boken om Zlatan. 

Tack för tips om saker som ni vill veta om mig och andra saker som ni vill att jag ska skriva om. Ska försöka börja beta av listan i veckan. Har dock en väldigt fulltecknad agenda men ett par punkter ska hinnas med. 

Kvällens middag bestod av en kryddig köttsoppa som jag gjorde förra veckan och en bit av mammas hemmabakade knäckebröd. Ibland är det bra att jag är rätt duktig på att frysa in mat. Svårare än så ska det inte vara en tisdag.


1 kommentar:

  1. Vad tyckte du om Zlatans bok? Själv tyckte jag den var kanonbra. Kram

    SvaraRadera