tisdag 25 augusti 2015

Rustad för hösten

Kappa Filippa K, sneakers HM, tröja HM, nagellack Essie, kjol Lindex, CC-cream Peter Thomas Roth, Säker stil finns på bland annat Bokus

Så kom de mörka molnen och ostadiga vädret. Om sommaren hade varit lite längre så hade denna period varit efterlängtad från min sida. Höstens kläder är enligt mig de allra finaste, precis som nyanserna på naglarna. Förhoppningsvis dröjer det ett bra tag innan kappan åker fram men när den gör det så blir det nog denna från Filippa K som får bli min vapendragare i höst. Jag hoppas att dagarna med bara ben är långt ifrån över och nu kombinerar jag gärna kjolen med en stickad kashmirtröja och sneakers i läder. Om det vankas möten så brukar jag dock byta ut bekväma sneakers mot klackar. På vårt bröllop som hade jag en CC-cream från Peter Thomas Roth som bas och det är den bästa CC-cream jag testat. Lite som att komma till underlagshimmeln. Snart är det dags att investera i en ny nyans. Ebba Kleberg Von Sydow och Emilia De Poret släpper i dagarna sin bok säker stil som jag med all säkerhet kommer att klicka hem. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar