söndag 27 maj 2012

Euphoria



Det var en fin kväll igår. Efter ett helt klockrent uppträdande av Loreen så infann sig ett lugn inom mig. Detta skulle gå vägen. När poängen började komma och det kom relativt höga poäng från alla öststaterna så började jag känna att detta verkligen skulle gå vägen. På riktigt. När sen den ena tolvan efter den andra av hela västeuropa kom så var segern ett faktum. Som denna schlagernörd jag är så var jag salig i natt. Min topp fem lista var kanske inte helt klockren men rätt etta och tvåa och min fyra blev en trea. Ganska nöjd.

Läste på twitter från utländska twittrare att de önskade sig Swedish House Maffia för mellanakt när vi står som värdar nästa år. Jag drar det snäppet längre. Jag önskar mig SHM som Sveriges bidrag 2013. Är det för mycket begärt eller? Vad ser ni helst för låt nästa år? 

1 kommentar: