onsdag 28 december 2011

Planlös Onsdag

Onsdag. Regn. Mörker. Ja, idag känns det som om solen inte gått upp. klockan är strax över 11 och jag ligger i sängen och kollar på Rasmus på Luffen. Borde gå upp men hittar liksom inte anledningen. Vet att jag behöver gå upp och gå ut även om det regnar ute för att annars fungerar jag inte. Hade önskat att jag var en person som bara hade kunnat stanna under duntäcket med mina tidningar, dator och bok och bara bara vara, utan mål och planer för en dag. Utan att känna ångest över att bara vara. En punkt till min lista inför 2012.

bild från it´s All about you/ Fantastic Frank

2 kommentarer:

  1. Hej Emma,

    God Fortsättning!!! Vilka härliga bilder från er jul du bjuder på nedan, allt ser sååå fint ut och vilka fina julklappar du fått, duktig pojkvän du skaffat dig ;-)

    Här kollar vi också på rasmus på luffen i detta nu, mysigt. Älskar Astrid Lindgrens alla berättelser, så himla mysiga!

    Ha en fin skön slappardag!

    Kramar
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Anna,

    Ja, du och jag har både en viss förkärlek för vitt året runt!;)

    Ja, min pojkvän är väldigt duktig på att köpa presenter men du fick en väldigt fin present du med. Bästa kameran ju!;)

    Tror att det går Lindgren filmer hela veckan. Jag hoppas på bröderna lejonhjärta så att man kan få fälla en tår.

    Hoppas att du och Maximilian har en mysig dag.

    Kramar, Emma

    SvaraRadera