tisdag 12 juli 2011

Outlet shopping

Då vädret är i Frillesås där vi tillbringar ett par dagar inte är världens bästa idag så får man roa sig med annat. Efter en morgonpromenad, frukost så lät jag killarna sitta här och jobba medan jag åkte till Freeport. Outlets och jag brukar sällan gå hand i hand då jag varken har tid eller ork att leta. Jag har även väldigt vanliga storlekar och det är inte direkt de som brukar finnas där. Men idag har gjorde jag en hel del fynd.

Lite påsar fick följa med hem. Förutom det som syns på bilderna nedan så innehåller de även en kjol från Filiipa K samt strumpor till pojkvännen från samma butik. En kjol från Newhouse samt en skjorta från Company till pojkvännen. 

En stickad marinblå jacka/kavaj från Filippa K som jag hittade på 30 % rabatt.

Denna fantastiska blus hittade jag på Newhouse på 50 % rabatt.

En mysig herrskjorta från Cottonfield. Ibland tycker jag nästan att det är snyggare med herrskjortor om man lyckas hitta de i små storlekar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar