söndag 19 november 2017

Söndagsfint

Dessa julstrumpor från Ferm living hade mer än gärna fått hänga här hemma till hela familjen. Eller dessa från Granit. Jag måste säga att jag är ovanligt peppad på julen i år och planerar att gå all in i December. Jag gillar ju verkligen advent, sen är jag inte så himla förtjust i själva julhelgen men den mysiga tiden fram tills dess är jag väldigt förtjust i.


Jag åkte till Ikea en sväng innan idag för att fylla upp våra ljuslager, köpa en extra barnstol och bara flanera. Min man tycker att det är helt sinnessjukt att jag faktiskt kan uppskatta att gå på Ikea men jag tycker att det är rätt kul. Det finns i och för sig bättre dagar att välja än en söndag. Hur som helst så köpte jag denna fina julbelysning till Ediths rum. Ett riktigt budgetkap för 249 kr. Det enda som är synd är att figurerna är i plast, jag hade mer än gärna betalt mer för den och sett att de var i metall eller trä. Men söt är den i alla fall. 


& other stories är lite av en favorit när det kommer till att skapa inspirerande content. Nu har de öppnat upp sin gift shop som både innehåller fint bildmaterial och fullt med fina produkter som jag mer än gärna hade hittat under min gran. Vantar i kashmir eller ursöt mössa i mohair till exempel. Eller en himla fin klänning till vinterns fester. 


(* Detta inlägg innehåller adlinks men samtliga produkter är utvalda av mig.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar