torsdag 30 november 2017

Novembers önskelista


Sista dagen i november och vad passar då bättre än månadens önskelista. Jag önskar mig egentligen inget särskilt men en ny pyjamas hör liksom december till. Denna från Indiska är fin. Ett projekt som jag verkligen måste ta tag i är vår walk in closet. Efter vårt besök på Jotex blev jag sugen på en sittpuff och det är en bra början även om det saknas bättre belysning, en matta och lite piff. En rejäl storstädning på makens sida är också välbehövligt. Årets mörka månader innebär att vi bränner väldigt många ljus. Till alla stumpar borde vi ha en stumpstake. Jag har en ny favoritdoft när det kommer till ljus och tvål och där är Björktuva från VakinMe. Vad vore en önskelista utan minst en bok och denna gång är det Eat drink nap. Dessa vantar i cashmere hade verkligen gjort under för mina känsliga händer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar