måndag 6 november 2017

Novembers miniönskelista

Jag har ju haft lite svårt att få fram önskelistor varje månad till mig själv. Till Edith är det dock väldigt mycket enklare. Inte helt konstigt med tanke på årstiden så finns det en del värmande prylar på hennes önskelista. Eller om hon hade fått välja så hade det funnits mat, prasselböcker, klossar och färgglada leksaker som låter. En himla tur att hon inte får välja än så länge. 

Mössan kommer från Arket och den ligger faktiskt på posten redo att hämtas ut. Edith behöver verkligen ett par byxor i ull och dessa kommer från Cubus. Något som inte alls är på det värmande temat är Kay Bojsens apa men den funderar jag på att köpa till henne ändå som kan följa med henne hela livet. När Edith var nyfödd så hade jag ett par jättemysiga tossor från FUB. Nu är jag sugen på dessa sockor i Kashmir från Soft goat. Jag har egentligen lite svårt för kläder med öron på barn. Det känns lite som utklädnad och det är inte riktigt min kopp te. Men denna morgonrock från Liewood är ju så himla fin. Edith behöver en uppsättning sängkläder till och Garbo & Friends har de allra finaste. 


(* Detta inlägg innehåller adlinks men samtliga produkter är utvalda av mig.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar