onsdag 13 september 2017

Störst av allt

Redan i måndags började jag få ont i halsen och igår kände jag mig faktiskt rätt vissen. Inte det enklaste att kombinera med en mammig bebis som just igår bestämde sig för att bara vilja vara i min famn. Att ligga och mysa på soffan eller i sängen gick inte alls för sig utan helst skulle vi gå runt här hemma. Så den där packningen som jag skulle ta mig an förblev ogjord. När Edith efter många om och men somnade för en eftermiddagslur så passade jag på att lägga mig under en filt på soffan och lyssna klart på Malin Persson Giolitos "Störst av allt" som jag rekommenderar. Just nu så passar det mig bättre att lyssna på böcker då jag främst gör det när jag och Edith är ute och går men här finns den även som bok. Någon som har något annat bra tips på böcker att lyssna på? 



2 kommentarer: