lördag 9 augusti 2014

Wishlist


Än håller sommaren och värmen oss med ett rejält grepp men jag har inga problem att ställa in siktet på hösten. Medans jag njuter av Augusti med skärgårdsliv så kan jag nästan längta lite efter hösten. I alla fall när det kommer till höstens shopping. På min önskelista står bland annat Acnes klassiska halsduk, boots samt pumps från Zara, Loaf fan lampan som bland annat finns på Olsson och Gerthel, ett enkelt varje dag armband i stil med detta från Jane Koenig  och Malene Birgers nya bok som släpps i September. Borta från önskelistan som jag skrev i samband med min 30 års dag är örhängen då jag fick de mest fantastiska diamantörhängena av Henrik i present. 

2 kommentarer:

  1. Härliga höst prylar. Diamant örhängen har jag önskat mig i många år. Men jag ska inte klaga jag har ju numera en fin vintage diamant ring ;). Bild finns nu på bloggen.

    SvaraRadera
  2. Vilka snygga blåa pumps, sådana skulle jag också gärna köpa. Synd bara att jag är så rackats dålig på att gå i klack. :(

    SvaraRadera